Het toetje ...

14 augustus 2016 - Pinehaven, Nieuw-Zeeland

Tante Jopie zei toen we gegeten hadden dat we nog een beetje plaats over moesten hebben voor het "dessert"..een grote zelfgebakken kersenflap, appelvlaai. Chocolade moes zoals oma Elly het vroeger maakte, vanille ijs en natuurlijk een grote kom slagroom er bij.. Het was allemaal voortreffelijk! Dank je wel voor alles!!

Na nog een kop koffie te hebben gedronken met wat witte en puur chocolade hebben we nog wat familiekiekjes genomen en toen gedag gezegd tegen deze lieve mensen!

We zullen mekaar zeker nog eens zien.

1. Gene:
    14 augustus 2016
    Jaja dat wordt lijnen of lijden komende maanden.
    Ongelooflijk om dat binnen een klein tijdsbestek te "moeten" eten.
    Wat een mooie foto,s met veel geschiedenis. BLIJF genieten.

Hier is alles ok. De dramatiek op OS is groot met veel mooie en teleurstellingen.
    Wat een race op de 100 m vrouwen. Tompso 10,71 bowie en shirley . Dafne 5e in 10.90
    Zo blijf je een beetje op de hoogte .
  2. Annemiek:
    14 augustus 2016
    Wat leuk! En al die calorietjes rennen jullie er vast af voordat jullie terugvliegen...
  3. Riet + Michel:
    14 augustus 2016
    Mooie berichten. Indrukwekkende ervaringen !
    Hoe is het intussen met jullie bmi ?
    Gr.
  4. Fred en Wendy:
    14 augustus 2016
    Ha ha... Ja bmi... Wat is dat??
    Eten kan zo lekker zijn
  5. Philippe:
    15 augustus 2016
    Hallo allemaal daar,

Zijn net terug van vakantie. Lees nu Al jullie verhalen terwijl ook de olympische spelen op achtergrond op tv zijn. 10O m finale zometeen ! Wat een prachtige reis maken jullie! Wauw! Geniet ervan met volle teugen.
    Groetjes Philippe en Esther
  6. Jo Luijten:
    15 augustus 2016
    Ook voor de familie in New Zealand moet het geweldig zijn geweest dat ze weer eens familie zagen uit Nederland. Vooral het idee dat die kleine Wendy nu een volwassen vrouw geworden is.
  7. Saskia & Richard:
    16 augustus 2016
    Hi there. I hope you are enjoying the South Island! Just wanted to say that we really enjoyed seeing you and meeting Fred and your friends. Love Saskia, Richard and kids.