Back home after 30 years part 2

13 augustus 2016 - Upper Hutt, Nieuw-Zeeland

Jammer genoeg was de tuin erg verwaarloosd, vroeger kon je blijkbaar door de tuin tot aan de bedding van de rivier lopen. Fred liep al langzaam naar de auto want het plenste nog steeds. Wendy ging stiekem bij de buren aanbellen om te kijken wie er nog woonde..en ja hoor, de oude buurvrouw Colleen Hilder woonde er nog steeds en stond aan de grond genageld alsof ze spoken zag. Je zou de vrouw omschrijven als ma Flodder in de grondverf maar wat een hartelijke vrouw. Er was inderdaad in 30 jaar niets veranderd waar ze zich een paar keer voor verontschuldigde maar "thats what it is"  We hebben helaas maar weinig tijd en dus maar even kennis gemaakt en wat foto's met haar gemaakt. Daarna hebben we nog foto's gemaakt bij Wendy,s primaryschool en zijn doorgereden naar onze accomodatie in Upper Hutt die er geweldig uitziet, in Engelse stijl en voortreffelijk verzorgd met maar liefst 4 jaguars voor de deur. De kuipertjes zijn inmiddels naar de winkel geweest en zijn het avondeten aan het voorbereiden.

1. Frans Pierik:
    13 augustus 2016
    Hoi Wendy, Fred,Chantal,Henk en Jard. Hele mooie omschreven reisverhalen maar de werkelijkheid zal nog vele male mooier zijn. Geniet van alles en een goede reis verder. Groeten Yvonne en Frans.
  2. Koos Luijten:
    13 augustus 2016
    "thats what it is" ja het is zo als het is en dat is heerlijk om te lezen en mee te voelen hoe het is en was.
  3. Elviera Luijten:
    13 augustus 2016
    Wat een herinnering komt dan naar voren. Het lijkt me fantastisch voor zoiets mee te maken. Niet te vatten op dat moment. Kan me levendig voorstellen dat je dan denkt dat je spoken ziet. Werkelijk ! Wat heb je dat mooi omschreven ! Ik krijg daar gewoon kippenvel van.. Groetjes en veel liefs Elviera
  4. Koos Luijten:
    13 augustus 2016
    Stuur Elviera wel langs voor even het gras te maaien .
  5. Ciel daniels:
    13 augustus 2016
    Wat een story echt een kippevel moment, zo mooi.
    geniet van alles jullie alle 5.
    groeten uit bingelrade
  6. Gene:
    Hoi travelers.
    Ja zo blijkt maar eens te meer dat de tijd of stilstaat of vooruit schiet als een bliksemschicht.
    Jaren zijn er dus om de tijd vast te leggen Geniet nu jullie de tijd hebben en ook nemen. Super