Vervolg 1e dag

7 augustus 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Ze heeft ons mooie foto,s laten zien en vertelde leuke verhalen en gaf goeie tips. Om 7.00 zijn we bij Hertz onze auto gaan ophalen. We hebben een mooie grote Hyundai iMax bus gekregen. Een grote, alle bagage kon er makkelijk in en is er nog plaats voor 8 personen. Henk was de 1e chauffeur en begon meteen te rijden terwijl Fred de nieuwe navman  van Riet installeerde. Ook dit verliep weer allemaal soepel en gelukkig was het niet erg druk zodat Henk ook gewoon af en toe rechts kon rijden... Ons hotel hadden we snel gevonden, 1 kamer was klaar de ander nog niet maar het was een grote kamer en zo konden we ons allemaal al douchen. We hadden besloten om wakker te blijven en na het douchen meteen Auckland in te wandelen. We hebben een bezoek gebracht aan de sky tower waar we een prachtig uitzicht hadden omdat ook het weer (zon) volledig meewerkte. Daarna hebben we in de stad allemaal een geweldige sandwich gegeten en zijn we weer naar het hotel gewandeld. Het was pas 14.30 en we moesten nog iets gaan doen anders sloeg de slaap toe. We hebben de auto gepakt en zijn naar het one tree Hill monument geweest. Het is een mooi park (cornwallpark)dat ligt aan de rand van Auckland en is geschonken door ene campbell ter ere van de Maori. Met Fred als chauffeur zijn we nog over de harbourbridge gereden, na wat ingrepen van Wendy zijn we weer veilig aangekomen. Zo dalijk gaan we nog wat eten en dan toch langzaam wat aan de jetlag doen....

1. Jo Luijten:
    7 augustus 2016
    Hej tegenvoeters, wij wensen jullie een super vakantie!
  2. Filona:
    Hoi Wendy, Fred & co - Welcome to Aotearoa! Looking forward to catching up with you tomorrow. Groetjes van Filona x
  3. Annemiek:
    7 augustus 2016
    Even wennen om allemaal foto's van 7 augustus te zien en te beseffen dat het bij jullie al avond is terwijl het hier nog (laat in de) ochtend is! Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! En ook fijn dat jullie in het vliegtuig redelijk hebben kunnen slapen, dat lukt mij heel slecht paar jaar geleden met nachtvlucht terug van Mexico naar Nl.
  4. Petronella:
    Welkom in Aotearoa-New Zealand ! Geniet ervan ! Tot ziens
  5. Joop+Theo:
    8 augustus 2016
    Hallo Wendy ,Fred en vrienden.
    NZ has got into a winter cold snap but I am sure you can handle this weather.
    Hope your motel rooms are heated.
    We are looking forward to see you in Pinehaven. Be careful on the road and take it easy.
    Our phone is 04 9715421 or mob.021 434477
  6. Fred en Wendy:
    8 augustus 2016
    Thanks Theo and Joop, we drive carefully and we see you in the next week.
    This hotel is heated and indeed it's winter here :)
    greetings, Fred and Wendy
  7. Martin Haagmans:
    9 augustus 2016
    Zijn jullie al in Dunedin geweest. Dat is een van mijn favorite steden in NZ. De trein dagtocht door een kloof is best wel de moeite waard als je daar bent. En rondrijden langs de kust daar .
  8. Roger en Ellen:
    Beste Wendy en Fred,
    Een hele fijne vakantie toegewenst, geniet er samen van!!
    Groetjes oet Heytse,
    Roger en Ellen
  9. Saskia & Richard:
    9 augustus 2016
    Hi Wendy and Fred. Welcome to NZ. I hope you have a fantastic time whilst here.
    We hope to see you when you're down in Wellington.